Tuesday, June 2, 2009

Futbal vo fontáne

Lopta mi spadla do fontány... ...Dunča nemám, aby mi ju priniesol, musím hold ísť po ňu sám. Ale opatrne, aby som si kraťasy nezmočil... Skúšali ste už kopať do lopty, keď je na vode? Celkom švanda Šortky nešortky, keď si chcem jaksapatrí kopnúť, musím sa poriadne rozmachnuť Výška zdvihnutej vody je priamo úmerná sile, s ktorou ju do nej hodím. Poviem fyzikárovi, že som si to prakticky overil. Poteší sa.. Poď k oteckovi.. Mne neutečieš... Po vode sa tak kotúľať nedá, čo?? Ejha, neviem, či takéto podmienky na futbal spĺňajú štandardy Európskej únie... Doooo prčíc, som nevedel, že voda špľachoce až tak vysoko... Kašlem na gate, nech to špľachoce To nič, kraťasy uschnú, len nabrať rovnováhu, aby som do vody nepadol celý. (To by už asi bolo príliš.) Veď zahrať si vodný futbal v takýto krásny teplý deň je číra radosť, akej sú deti schopné, bez predsudkov, bez prílišnej starosti o veci a vecičky a v plnom prežívaní prítomnosti...

4 comments:

Lucia Bérešová said...

vidim, ze sa tiez tesite z leta :) Pekne fotky a perfektne komentare :)

ludmila said...

Ďakujem :-) Máme teraz nezvyčajne teplé a jasné dni, Íri sú z toho mimo. Ktovie ako dlho nám to leto vydrží, minulý rok pripadlo na dva či tri týždne v júli..:-)

Lukass said...

a cije ze to deti Ludka, zeby nam nieco uslo? :-))))))))

ludmila said...

Luky, tu ich beha po parkoch kopec, stačí prísť a dajaké si vybrať...:-)))))))))