Monday, March 9, 2009

Misty Ireland 2 - The Seaside


Malá riečka alebo veľký potok, ktorý sa vlieva do mora


Prišli sme tam v čase odlivu, keď more odkrýva kúsok zo svojho dna. Prevažne chaluhového...:-)


Oplatilo sa pozerať pod nohy aspoň tak ako na more. Vždy bolo na čo pozerať...


Na neďaleké kopce pretínajúce more...


...zasvietilo na pár sekúnd svetlo. Som rada, že som ho neminula...:-)


Zbierali sa okrem zážitkov aj morské suveníry




Mušľa s kvietkami :-)


Medzi chaluhami a mušľami sa objavili aj iné objekty na pozorovanie. A rozmýšľanie, ako sa tam objavili...


To the open sea


Zrúcanina Carlingfordského hradu s mostom nad cestou. Skvelá kombinácia :-)


Z ľavej strany hradu more, z pravej most a vozovka


Loď uviaznutá na plytčine za odlivu. Smutná a opustená...


Prístavná premávka: v ľavom pruhu auto, v pravom loď :-)




Danka a Evka (riadna dáždnikovská fotka, ako sa na upršané Írsko patrí :-))

2 comments:

Lucia Bérešová said...

a nebolo vam zima? Ja viem, ty si mi vzdy vravievala: Neexistuje zle pocasie, len my sme zle obleceni...
To pocasie ma nieco do seba, ale na kazdy den by som asi chytila depku. Slniecko!

ludmila said...

Mne zima nebolo, ja som bola oblečená dobre :-) Toto počasie spojené s Írskou prírodou a kultúrou má svoje čaro, svoju zvláštnu, nádhernú clivosť, čo ma otvára novým veciam, a preto ho mám rada. Samozrejme, máme tu aj slnečné dni, z ktorých sa tešíme. (Veď všetkého veľa škodí ;-)) Slniečko treba...:-)