Sunday, March 8, 2009

Misty Ireland

Ani typické oblačné a daždivé počasie nás neodradilo, práve naopak (teda aspoň v mojom prípade :-)) Dostali sme tu v Dubline vzácnu návštevu zo Slovenska, kamarátku Danku s jej priateľom Robom, obaja nadšení cestovatelia, členovia akéhosi tajného geograficko-cestovateľského krúžku, ktorý hľadá záhadné "kešky". Na viac sa ma nepýtajte, viac toho neviem...:-) Každopádne ich hostitelia Evka s Edgarom láskavo súhlasili zobrať na výlet aj mňa a Danke s Robom láskavo neprekážalo, že sa budeme tlačiť traja na zadnom sedadle...:-)



Hnusné počasie? Pre niektorých možno. Pre mňa typicky írske, svojím spôsobom krásne a veľmi podnetné, v mnohých smeroch


The beauty allways finds its way...


Fairytale mist, my favourite :-)






Odpočívadlo pri ceste a hrob španielskej šľachtičnej, ktorá sa vydala za írskeho lorda, avšak keď prišla sem a uvidela, čo všetko zanechala doma, aby to vymenila za chudobu a írsku hmlu, od žiaľu zomrela


...chlapík ževraj mal zdediť z tejto zeme všetko "kam až jeho oko dovidí"... Nuž, veľa toho nenavypozeral. Nečudo, že bola šľachtičná taká sklamaná...


Avšak bola som prekvapená, kam až ďaleko sa dá predsalen dovidieť na týchto miestach... A a kam až docestovať. A vytušiť ešte viac...


Husto mrholilo a fúkal silný vietor. Hmla sa pred našimi očami pohybovala vo veľkých chuchvalcoch obrovskou rýchlosťou. Bolo to fascinujúce, nikdy predtým som to ešte nevidela


Nás nezastaví búrky čas :-)


Všadeprítomné ovečky, huňaté, dobrácke. Človek mal chuť ísť ich pohladkať za ušami ako psíka...:-)




Robo a Danka :-) ("...ach, čo ja za bremeno musím vláčiť na svojich pleciach..." ;-))

No comments: