Thursday, April 30, 2009

Slováci všetkých krajín spojte sa

Akurát som pred pár dňami rozmýšľala, ako často teraz zvyknem okolo seba počúvať slovenčinu; predtým to tak nebolo. V práci, na ulici, v obchodoch... Neviem, či preto, že je tu viac Slovákov, alebo som sa na to predtým tak nesústreďovala, alebo som k nim teraz jednoducho viac priťahovaná (ešte aj toho Jozefa Bednárika som stretla...:-)). Každopádne, idem si dnes len tak po ulici (na ume akurát že čo ešte pôjdem kúpiť), keď odrazu počujem niekde nad sebou zavrieť okno, a tak mi napadlo, aké to musí byť - bývať v centre najrušnejšieho centra, blízko Spire-u a Lidlu, kde je kopec ľudí a ešte väčší kooopec áut... Pri tých myšlienkach som zdvihla hlavu a zapozerala sa na okná nad sebou a čože som nezbadala: Pri príležitosti zrejme hokejovej. A aj keď človek nie je patriot do tej miery, že by sám vyvešiaval vlajky do okien, keď také čosi vidí v centre cudzieho (rozumej neslovenského) mesta, musí sa usmiať...:-) (a stačilo len zdvihnúť hlavu a zapozerať sa...)

3 comments:

Lucia Bérešová said...

aj ja mam nasu vlajku na balkone, teda, ked hraju nasi a este ked je nejaky sviatok :)

Lukass said...

...no pri tych vykonoch nasich hokejistoch by som ju radsej rychlo stiahol, bo paradajky zle odchadzaju. Ale kazdopadne, aj ja by som bol hrdy, ze my Slovaci sa najdeme aj v tramtarii ( like Adam Krt: "...tam Vám chmotrička, koniec tramtárie doskami obíjajú, aby sa Zem neušustla" :-))))

ludmila said...

:-))))))))))))))))))!!!!!!!!