Monday, July 21, 2008

Maynooth 2

Toto je teda iná škola... Tu aj človeka baví učiť sa...:-) Kostol zozadu. Je priamo napojený na budovu školy Akademický park... Nemôžem ani napísať "školský", lebo to znie tak neprimerane ako s pokrikujúcimi deťmi a bicyklami opretými o plot...:-) Tak aspoň univerzitný... Aj keď to tiež akosi nie je ono...:-) Park a budovy boli vytvorené v staroanglickom štýle Ruže v parku už pomaly odkvitali, ale ešte sa našli takéto krásavice... No comment...:-) Drobný park vedľa kostola so zaujímavo naaranžovaným jazierkom. Vyzeralo to v skutočnosti ešte krajšie, ale to, čo nás tam prilákalo, bolo hlavne hučanie vody, ktoré sľubovalo veľkolepú fontánu. Došli sme tam a - nič... Hučanie ale zosilnelo. Robo predpokladal, že je to nejaké čerpadlo-čistidlo vody. Naveľa naveľa sme však objavili niečo, čo sa tvárilo ako fontána, vystrekovalo to spod kameňa, nadjazierková výška 20 cm, dĺžka 30. Vyzeralo to ako keď vyprskujete vodu z úst pri dusení, hluk to robilo za štyri fontány. Ktovie, možno to naozaj bolo čerpadlo...:-) Časť koreňov prastarého stromu, ktorý je už minulosťou... Spáry dravého vtáka zakomponované do kmeňa stromu. Prvý si ich všimol Robo... Nenápadné súsošie vtáčikov trčiace z boku skaly. Hádajte, kto ma naň zasa upozornil..:-) To the sky... Beautiful Cemetery... with a capital C Kríž v strede cintorína Just watch the tombs... Incredible... Neskutočná hrobka. Vyzerala ako kostol s loďou v tvare kríža... Behold! A celtic cross... A ešte jeden bonus. Teda, aby som bola úprimná, ani neviem, či to mám nazvať bonus, lebo je to také amatérske videjko. Vlastne je to moje prvé video, takže sa to ani nedá nazvať amatérske...:-) Na začiatku ešte počuť môj výkrik radosti, že sa mi to podarilo spustiť... A ine veci... To som si ešte neuvedomovala, že mi to nahráva aj zvuk... :-) To video som tu dala preto, lebo sa mi nepodarilo odfotiť alej stromov, ktorá vedie do cintorína, fotky boli veľmi tmavé, a to aj s bleskom. A na video sa mi podarila celkom optimálne zachytiť. Nestrkala by som tu len tak svoje prvé video... Mám ešte jedno ako prechádzam celou alejou, ale je veľmi dlhé a po chvíli by vás omrzelo...:-) To prvé je kratšie a zmestil sa tam aj Robo a kúsok cintorína... Potom mi došla karta...:-)

No comments: