Saturday, October 4, 2008

Dublin 4: Place where I live


Krásny cintorín v mojom okolí iba cez mriežky plota ako vždy...


Nebývam v jednom z týchto domov. (Akože ilustračné foto :-)) Ten náš je úplne obyčajný a nefotogenický. Tadiaľto ale chodievam každý deň na luas


Keď má človek na prechádzke čas, môže sa aj so zábermi pohrať..;-) V areáli cirkevnej školy vedľa kostola pestujú ruže a iné kvietky...


Vypiplali aj tento šikovný záhonček










Tri znaky na streche kostola. Obyčajný kríž, keltský kríž (v kruhu rovnoramenný) a židovská hviezda. Perfektné...




Tento tajomný kamenný dom sa mi akoby zázračne vynoril na jednej z mojich prechádzok na úplne obyčajnej ulici...


...typovala som ho najprv na školu, ale dodnes neviem s určitosťou, čo to je. Je tam totiž iba írsky nápis, anglický nie. Môj druhý typ je obyčajný obytný dom. Vlastne neobyčajný, lebo je historický, veľmi zachovalý a na bránke je zámok na vyťukanie čísla, takže sa tam nemôže dostať hocikto. Žeby nejaký internát cirkevnej školy..? (hore je kríž) Hmmm... Keby to bola škola samotná, boli by snáď nápisy aj v angličtine... A bola by dosť od ruky... Hmmm... [:-)]








Zabudnutá hračka na plote


Najobľúbenejšia budova v mojom okolí, častý cieľ mojich prechádzok...


Yeeeees... pre toto...:-)

Related links:
Dublin 3
Dublin 2
Dublin 1

2 comments:

Lucia Bérešová said...

uz som sa zlakla... napdpis Place, where I live a hned pod tym obrazok cintorina....ufff... :) Ale obrazky su nadherne, coraz viac mam chut prist ta tam pozriet. Len ma nedaj spat v drevenom spacaku na cminter!

ludmila said...

Cintoríny sú tu až na malé sem tam výnimky zamknuté na päť zámkov, takže tam nemôžem bývať aj keby som chcela...:-) Ale keby si si Ty chcela vyskúšať nejaký ten adrenalín, nie je problém, dajako Ťa prepašujem...;-) Liezť cez ploty vieš, nie..? ;-)