Tuesday, July 7, 2009

Šuňavské nezábudky 4

Na pamiatku nášho malého veľkého stretnutia...:-) Hneď na úvod: Lenka: "Robo, ty ma ani nepoznáš?" Robo: "Ta keď ty si taka tenka ani cverna, čo by ťa bičom preťau..." Lucka (niečo o oslave): "Ocko dnes zrušil guláš..." Robo: "Hm... ta to var ani nechodit jutro do vas, sa neopuati...." :-) Lucka: "Keď niekde vidím slovenskú značku, tak sa vždy poteším..." Robo: "Keď si sa odisaua dadi do sitna..." Lenka: "Keď v tej krajine žiješ, ľahko sa naučíš reč, aj keď na začiatku nevieš nič. Jedného dňa začneš rozprávať." Robo: "Cmúlaš cumel, potom ho vypluješ a začneš..." Luky: "Vtedy som nebol naučený, nič som nevedel, keby píšem pisomku ta..." Robo: "Ta vyhoriš jak fakla..." Luky: "Chalani, to len vám je tak horúco, či aj mne?" Lenka : "Jano už dobre rozpráva po španielsky, nie?" Robo: "Cibeka, on ide jak pila..." Robo (Mirke v Šmikne, prosí ju o čipsy): "Milačku, odkop tych grul moja, vyber tu motyčku..." Štrngáme si asi po desiaty krát. Robo: "Čo to telo štrngať, sa ešte skyška to pivo..." Na čipsy: "Joj fajnie grulky, z Piercka odkopanie..." Robo: "Nemôžeme hádzať všetkých do jedného vreca..." Luky: "Ale do dvoch sa zmestia..." Robo: "Buď hojta alebo čihi. Inak sa nedá..." Lucka, Lenka, Robo, Luky, Ignasi, ďakujem... Bolo to super. Týchto pár viet nemôže vystihnúť celé naše stretnutie, ale aspoň ho pripomienie... Hmmm.. ako čerstvé... :-) Škoda, že sme nemali viac času...

2 comments:

Lucia Bérešová said...

jeeeeej, retrospektiva :) Dobre, ze si to pisala, uz by som si na niektore veci nespomenula :)

ludmila said...

Rado sa stalo :-)