Saturday, July 4, 2009

Šuňavské nezábudky 3

Pokiaľ vám takýto drobček roztancuje dušu a prinúti vás zaoberať sa novými vecami, ktoré dvíhajú a zabudnúť na staré, ktoré ťažia, potom má právo aj na tú trochu starostí; napríklad s kŕmením, alebo s hryzením a ťahaním za nohavice a šnúrky do topánok...:-) I keď si pes ako zviera seba samé uvedomiť nevie, aj napriek tomu už od narodenia zapadá do scenérie života tak prirodzene a sebaisto, ako to mnohí ľudia nedokážu. Možno aj preto človek tak potrebuje zvieratko; aby ho stále svojím spôsobom nasmerovávalo... Od svojho pána chce na oplátku (okrem výdatného a dobrého jedla) lásku a pozornosť, a uznajte; ťažko mu ju nedať...:-) Do vienka dostalo tri veci, ktoré sú trocha väčšie v pomere k zvyšnému telu, lebo porastú potom pomalšie: úžasné dlhé uši ako lopúchy, veľké labky a kožu :-) Občas sa mi zdá, že v ich pohľade, napriek tomu, že sú to ešte len šteniatka, je akoby nejaká stará dlhoveká múdrosť a poznanie; akoby vedeli niečo, čo my nie... ...ale je v nich aj nevinnosť a zaujatá zvedavosť...:-) ...a zmysel pre vandrovanie a objavovanie nových vecí Charakterizuje ich pohyb (väčšinou hopsavý a nemotorný)... ...hranie sa... ...a tie ich mnohovravné psie očká...:-) Šesť ušatých hláv takto pekne pokope pozerajúcich do objektívu je veľmi vzácna fotka, musíte najprv urobiť a zmazať milión polorozmazaných a neurčitých, kým sa také niečo pošťastí Nesmierne sa mi ráta ako posledný psík v rade hryzie uško tomu predposlednému :-) Už ste videli "spiace" šteniatko pri cvakaní záberu? Ani keby som si to plánovala, lepšie by sa mi to odfotiť nepodarilo :-) Už sa rozliezajú Ak sa hovorí niečo o "psích očiach", určite sa tým myslí toto

2 comments:

Lukass said...

jeeeeeeeeeeeeeeeej. no to je super. fest paradne vyzeraju. skoda ze asi su velmi neposedne a nedali sa odfotit spolu. ale ta fotomontaz je aj tak paradna. co inak budete so vsetkymi robit?

ludmila said...

Ďakujem Luky! :-) Tento príspevok mi zabral oveľa viac času, než som očakávala, a to som tie koláže ešte dosť odflákla, hlavne tú, kde sú šteniakta v pohybe. Sú úža úža úžasné, všetkých sa mi podarilo zachytiť akurát na predposlednej fotke, kde sa rozliezajú...:-) A sú na predaj. Nechcete jedno?